Operating Room
アメリカンROプレイヤーの徒然。 日本語は英文の下にあります。 コメント歓迎 NO Ads plz
09 « 12345678910111213141516171819202122232425262728293031» 11

Profile

間 黒男

  • 間 黒男
  • Nick Name: BJ, 黒ちゃん, まぐろぉ, 他
    Hobbies: Icehockey, 茶道, 合氣道, 居合い道, 盆栽, 他
    Languages: English, 日本語, 台湾語(a lil), 他



    MMO@BlogRanking



Harbot


PokeDevi

Blog Pet
登録はこちら 戻る ランダム 次へ リスト


Recent News




Search

前のサイト ランダムで訪問 次のサイト
スポンサーサイト
/ --/--/--(--)--:-- /
/ スポンサー広告 / / /
Thank You Everyone!
January 20th was my birthday!
rojan20-1.jpg

My jRO friends had spoiled me with heartful gifts!! Thank you so very much, you didn't have to do this! First, one of my longest known friend had gave me a present box with a ribbon! I was so happy and I forgot to take the pic of the present box, so I will unvail what was in it! I got a broken diamond! I bet this means I have to go make a Doctor's Hairband! She also gave me 10 Horseride tickets for my merchant avi. I get annoyed about my merchant's walking speed. (since I have been raising Acolyte avis, I never had raised the avi without "Increase Agility skill".) Doesn't she really knows me?
The second of my friend had gave me the "Kabuki Mask"!!!! Oh, my gosh, I always wanted this one ever since it came out! This is, I think Japanese only item (or may be not) that you can only get it thru buying a Ragnarok Packages that are sold recently. I thought the kabuki mask was awesome lookin' mask, but not many of my pals had agreed with me on that. (lol) Anyway, she also gave me an way kewl ax for my merchant avi! Once my merchant became BlackSmith and after gaining a skill called Adrenaline Rush, I can use this ax in almost everywhere I go!! Yay! Thank you so much. Thank you both of my friends for celebrating. I really appreciate your kindness!
rojan20-2.jpg

While I was editing the Sign quest walkthrough part 2, my guild member had invited me to meet a new monster called DevilRing. Its one of the Poring type boss monster, or something... I have tried to take a nice shot of a pic, but this is all I got... Unh, its hard to see, but this poring has lil horns and well, I guess its kind a cute. (Although its facial expression wasn't that much attractive, haha. )
rojan20-3.jpg

Also, I am raising my monk avi as well. This is taken in inside the Turtle Island Dungeon! Why I'm here? Well, my pal had lemme borrow the animal-specialied chain! (Triple of goblin cards that does give you extra damaging power against animal type monsters!) So, here I am using my Hakkei skill!
---------------------------------
1月20日は俺の誕生日でした。
jROに来てからの友達が、誕生日プレゼントなるものを用意してくださっていて、プレゼント箱と馬牌を頂きました。プレゼント箱は、開ける前は、あけるぞー!って興奮していたので、SSを忘れていましたが、中身をどうぞ! 損傷ダイヤがでました! これがでるということは、やはり、ブラックジャックの名にふさわしいように、医者のHBを作れって事ですね!(間 黒男というのは、手塚治虫の漫画ブラックジャックの主人公の名前です)たしか、損傷ダイヤとバンダナで医者のHBができたはず!バンダナがでたら、つくりに行こうと思います。馬牌は、俺の短気ぶりを良く知っているようで、商人で狩りするときに、歩くの遅くてイライラしないようにとくれました。ありがとう!! 嬉しいです! 医者のHBできたら、またブログにアップするね。 
もう一人お友達が、いつも狩りでもお世話になっているあの方ですが、すばらしいものを、下さりました。 ジャーン 歌舞伎マスクです!俺が、これが出てきた当時から、かっこいいよねぇ!と友人達には理解されなかった美的センスで、欲しがっていたものなのです!日本にいたときには、歌舞伎を日本語クラスでみせられてからはまってしまい、何度も見に行っていたものです。狩り時以外は、歌舞伎マスクが常備されつつあります。 そして、そのうえに、さらに商人ようにとダブルハリケーンアックスを頂きました。BSになって、ARを覚えたら使ってねといわれて、商人のレベル上げもやる気UP!お二人とも本当にありがとうございました。 いつになっても、誕生日を祝ってもらうというのは、本当に嬉しい事ですね。
20日にはこんな事も。(写真2)
ギルドメンバーのハイプリーストさんがデビルリングとあったので、俺もデビルリングにあいにいきました。ポリン型の新種のモンスター(中ボスなのかな?)で、自前の闇特化チェイン(これの為に破産したのは言うまでもない!)で向かいました!SSを何枚かとったのですが、俺の血しぶきがひどすぎて、デビリンの顔があまりうまくとれませんでした。 形は、ポリンにちょこんと角がはえた感じで、かわいかったんだけど、顔の表情が、嫌にオジンくさかったので、びっくりしちゃいました。
そして現在(写真3)
モンクのレベル上げも怠っていません。
これは亀Dの中です! 何で、俺が亀Dの”中”にいるのかというと、お友達が、動物特化チェインを貸してくれたのです!!これで、あこがれのハッケイ狩りができるっ!とはりきってみたところ、凍りました! とまぁ こんな感じで、楽しんでいます。
友達の皆さん、本当にありがとうございました。ペコリ(o_ _)o))
これからもよろしく!

スポンサーサイト
/ 2006/01/23(Mon)06:20 /
/ Daily Junks [RO] / trackback:0 / comment:1 /
Batton Passing #1 / Operating Room / The Sign Quest -The Mystery of The Star Jewel-
oktg228h37pun2br

/ Susana York URL #- [Edit] / 2008/11/12 19:49 /










Private Message

/ Operating Room /

